Dag 2 + 3/ woensdag 24 + donderdag 25 september 2014

26 september 2014 - Banff, Canada

Goedemorgen allemaal, even een update van 2 dagen tegelijk, want die waren een soort van eentonig... Gisteren om een uurtje of 06.00 wakker, ontbeten bij het Summit Cafe in Canmore en onderweg naar Banff( half uurtje rijden), aldaar alvast ingecheckt in ons hotel voor 2 dagen "The Bow View Lodge", gelegen aan de Bow River(zie foto's, heel blauw!). Vervolgens zijn we naar de Sulphur Mountain gereden, en met een kabelbaan naar boven gegaan. Was een beetje regenachtig, maar super uitzicht...
Daarna werd het allemaal een beetje minder, we wilden daarna nog doorrijden door
Banff National Park, maar ik werd ineens misselijk/ duizelig weet ik veel..
Terug naar het hotel gegaan, en daar heb ik zo'n beetje m'n complete ingewanden er uit staan gooien op allerlei mij voorheen nog niet bekende manieren..en dat is zo'n 24u zo gebleven eigenlijk, als ik een slokje water nam, kwam het er al weer uit.. Mo heeft wel zustertje gespeeld, maar ze was erg streng, ik mocht niks!
Al met al dus echt zonde van de tijd, heb nu net vanavond voor het eerst een soepje op bij "The Old Spaghetti Factory" en dat is er in gebleven...gelukkig!
Mo heeft gisteren nog wel wat in de buurt rondgelopen en wat foto's gemaakt, dus nu weet ik in ieder geval ook hoe het er hier uitziet!

Morgen onderweg naar Lake Louise(meest beroemde meer van Canada) en een boottocht over Lake Minnewanka....